Restaurant de Kookgek
Het restaurant
Restaurant De Kookgek is al meer dan 20 jaar een vaste waarde, met dezelfde zaakvoerder aan het roer: Edwin. Hij is al zijn hele volwassen leven actief in de horeca en bouwde doorheen de jaren een schat aan ervaring op. Daarnaast deed hij ook enkele jaren ervaring op in de wijnhandel en -verkoop, wat zich vandaag vertaalt in een aanbod van mooie suggestiewijnen.
Edwin staat er niet alleen voor. Hij runt De Kookgek samen met zijn zus Monique, die mee waakt over de dagelijkse werking en de warme ontvangst van onze gasten.
In de keuken staat Xander, Edwins neef en de chef-kok. Xander studeerde af aan de Hotelschool Coloma en brengt vakmanschap, passie en creativiteit samen op het bord. Zijn keuken is eerlijk, smaakvol en met oog voor kwaliteit en seizoen producten. Samen met zijn vaste medewerker, Bjorn, vormen ze de perfecte tandem.
Samen vormen we een hecht familiebedrijf waar gastvrijheid, passie voor koken en liefde voor wijn centraal staan. Bij De Kookgek bent u geen nummer, maar een gast die we graag verwennen.
Menu de Kookgek
Geniet bij De Kookgek van seizoensgebonden gerechten, kraakverse producten en pure smaken. Onze chef verrast je graag met fijne klassiekers en smaakvolle suggesties.
Voorgerechten
Soep
Koude voorgerechten
Warme voorgerechten
Hoofdgerechten
Visgerechten
Vleesgerechten
Kreeftbereidingen
Sauzen
Wijnkaart
Witte wijnen
Rode wijnen
Dessertwijnen
Reviews van klanten van restaurant de Kookgek
Top restaurant en meer. Onberispelijke service toffe sfeer ! Geweldig voor feesten
We vierden ons trouwfeest. Het eten was heerlijk, de bediening heel vriendelijk. Uitstekende service. Nathan en Vincent.
Zeer leuke, authentieke zaal. Waren hier voor oudjaar en was zeer leuk. Bediening was alert en alom aanwezig om drank te serveren en af te ruimen. Zeer vriendelijk. Zeer lekker gegeten. Bedankt voor deze fijne avond, wij komen zeker terug!
Zeer lekker gegeten. Top service. Vriendelijk en attent.
Grote , gezellige ruimte. Heel vriendelijk prsoneel
Leuk feest, fijne locatie
Al jaren kom ik hier eten, zowel doordeweeks als in het weekend, en het blijft gewoon top. De Kookgek in Balder (Berlaar) is echt een vaste waarde als je goed wil eten zonder gedoe.
Edwin, de eigenaar, is altijd aanwezig en heeft elke keer goede suggesties over wat op dat moment het beste is.
Zelf ben ik fan van de zesrib steak hier. Maar er staan echt nog veel meer pareltjes op de kaart, de zeetong is ook zeker een aanrader.
De suggesties wisselen regelmatig en zijn altijd de moeite waard om te proberen.
Sfeer is gezellig en ontspannen, niks opgeforceerd
Zeer lekker gegeten,een goede en zeer vriendelijke service.
Prijs kwaliteit 100% ok
Een echte aanrader als je fijn en lekker wil eten!
We hadden een heel gezellige familieavond bij de Kookgek. Allemaal lekker gegeten. We zijn heel vriendelijk onthaalt en personeel is ook heel vriendelijk. We komen zeker nog eens terug
Ik kan alleen maar zeggen:
Een zeer grote aanrader, top bediening, zo smakelijk, en mooi opgediend, zelfs de toiletten zijn ongekend hygienisch en verzorgd.
We zijn hier geweest met Nieuwjaar avond. Kei goede en vriendelijke bediening. Lekker eten. Niks is te veel gevraagd. Was ook een kei goede DJ aan het spelen.
Wat een leuke avond. Bedankt bedankt. Foto’s zijn niet van hét eten maar wel van de leuke dans avond.